2010. december 12., vasárnap

Mézeskalácsok




Elkészültem én is a mézeskalácsokkal. A két koszorú nem volt tervezve mert úgy gondoltam már el vagyok késve ehhez és jövőre próbálom ki, de hát annyi volt a tésztám, hogy belevágtam két egyszerűbe. Az alsó a miénk lesz a felsőt pedig ajándékba kapják kedves francia szomszédaink.
A receptet Limarától hoztam, ITT megtalálható. Csak annyit változtattam hogy, (mert itt nincs mézeskalács fűszerkeverék)a fűszereket én kevertem össze. (Fahéj+gyömbér+szegfűszeg+narancshéj reszelék) A díszítési ötletek pedig szintén Limarától és Mohától lestem.

3 megjegyzés:

Enikő írta...

Nagyon ügyes vagy! Szépségesek!!!

Leki-Rita írta...

Szépek lettek!
Nem tudom, hogy állsz a díjakhoz, ha van kedved... kukkants be hozzám!
Szép mosolygós napokat!

Gesztenye receptjei írta...

Nagyon szép mézeskalácsokat készítettél, ügyes vagy:-))